Menu

Home
Uitleg Spellen
FAQ
Winnaars
Progressive Jackpot



Jackpot: Euro
De Spellen

FAQ
[ top ]
  1. Hoe kan ik spelen in de mode 'for fun'?
  2. Hoe kan ik spelen in de mode 'for real'?
  3. Ieder keer als ik een spel wil gaan spelen verschijnt er een zwarte scherm en er gebeurt niets. Hoe kan dat?
  4. Ik heb geen mobiele telefoon en ik heb ook geen ISDN. Kan ik toch meespelen?
  5. Wanneer ik mijn spelcode intoets krijg ik te horen dat ik te weinig cijfers heb ingetoetst, wat is hiervan de oorzaak?
  6. Wanneer ik een verkeerd cijfer heb ingetoetst, kan ik dat dan nog corrigeren?
  7. Mijn spelcode is geaccepteerd, maar het spel start niet.
  8. Kan ik meerdere spelen tegelijk spelen op 1 PC?
  9. Wanneer ik bel dan krijg ik wel te horen wat het kost, maar dan krijg ik in gesprek.
  10. Waarom willen jullie dat ik mijn nummerherkenning aanzet?
  11. Waarom moet ik bij een gewonnen prijs mijn naam en woonplaats vermelden?
  12. Kan ik ook spelen wanneer ik in Belgie woon?
  13. Wanneer het spel niet start, krijg ik dan mijn kosten vergoed?
  14. Mijn spel is afgebroken, ben ik mijn credits nu kwijt?
  15. Zijn er beperkingen m.b.t. het spelen van de games?
  16. Nadat ik heb gebeld (her)start het spel niet, wat nu?
Hoe kan ik spelen in de mode 'for fun'?

In de funmode kun je onbeperkt gratis spelen, er worden in de fun-mode geen prijzen uitgekeerd.

Hoe kan ik spelen in de mode 'for real'?

Bel 0909 - 1000 1000 (1,30 Euro per gesprek) en toets op verzoek de spelcode in die op je scherm verschijnt wanneer je 'for real' hebt gekozen en sluit af met een hekje. Je ziet dan automatisch 1,30 Euro verschijnen op de Inworpmeter. Hiervoor krijg je 13 credits met een waarde van 0,10 euro per stuk. Gewonnen credits worden verzameld op de Gewonnen-meter en die kun je vanaf 10,00 Euro laten uitbetalen.

Ieder keer als ik een spel wil gaan spelen verschijnt er een zwarte scherm en er gebeurt niets. Hoe kan dat?

Om de spellen op onze server te spelen heb je Macromedia Flashplayer 5. xx plugin nodig in je browser. Als je een ouder versie hebt geinstalleerd of helemaal niet dan begint de installatie automatisch van de Macromedia website, dit duurt ongeveer 1-2 minuten. Heb je een trage internetverbinding dan kan het enige tijd duren voor de instalatie begint, wij raden je daarom aan de plugin rechtstreeks van onze server te downloaden. Kies hier de voor welke versie browser je de plugin wilt installeren.

Flash Player 6 for Microsoft Internet Explorer
Flash Player 6 for Netscape

Na het downloaden sluit dan alle vensters en run de plugin en probeer opnieuw de spellen op onze server te spelen.

Het is eveneens mogelijk als je verbinding hebt door een Proxy of Firewall je de plugin niet kan downloaden. Als het je niet lukt om de plugin te downloaden of onze spellen te spelen, stuur dan een email met je browser versie (Netscape of Explorer) naar webmaster@eurocazino.com, wij sturen je dan een flashplayer per mail.

Opmerking. Als je een Proxy gebruikt moeten de instellingen het afspelen van de *.swf files wel toestaan.

Ik heb geen mobiele telefoon en ik heb ook geen ISDN. Kan ik toch meespelen?

Ga als volgt te werk: Verbreek de internetverbinding. Na ca. 30 seconden verschijnt in het spelpaneel de tekst 'Opnieuw'. Bel, toets de spelcode in en sluit af met een hekje. Herstel de internetverbinding en klik op de tekst 'Opnieuw', het spel start dan met het juiste tegoed.

Wanneer ik mijn spelcode intoets krijg ik te horen dat ik te weinig cijfers heb ingetoetst, wat is hiervan de oorzaak?

Bij uitzondering komt dit voor wanneer gebeld wordt via een mobiele telefoon, waarbij de DTMF-tonen (de toontjes waarmee nummers worden onderscheiden) op het toestel hoorbaar zijn wanneer je deze intoetst. Waarschijnlijk gaat dit ten koste van de kwaliteit van de tonen die verzonden worden. Ons advies is om het hoorbaar zijn van deze tonen op het toestel uit te schakelen. Bij de meeste toestellen is dit mogelijk. Verhelpt dit het euvel niet, dan is de telefoon niet geschikt voor verzending van DTMF-tonen. Gebruik een ander toestel.

Wanneer ik een verkeerd cijfer heb ingetoetst, kan ik dat dan nog corrigeren?

Zolang je geen 6 cijfers hebt afgesloten met een hekje kun je nog corrigeren. Toets hiervoor meer cijfers in dan de gevraagde 6 en sluit af met een hekje. De computer ziet een foute code en laat je opnieuw 6 cijfers intoetsen. Heb je een foute code afgesloten met een hekje en bel je met een toestel met nummerherkenning ingeschakeld, dan worden de credits na het opnieuw bellen en verzenden van de juiste code alsnog toegevoegd.

Mijn spelcode is geaccepteerd, maar het spel start niet.

1. Je hebt mogelijk een verkeerde spelcode ingetoetst. Probeer het opnieuw, wanneer je belde met een telefoon met nummerherkenning dan krijg je het betaalde maar gemiste tegoed extra toegevoegd.

2. Er is een storing opgetreden in de internetverbinding. Controleer de verbinding en probeer het opnieuw. Wanneer je belde met een telefoon met nummerherkenning dan krijg je het betaalde maar gemiste tegoed extra toegevoegd.

Kan ik meerdere spelen tegelijk spelen op 1 PC?

In principe kan dit , maar we raden het af. Door het spelpaneel wordt namelijk een zgn. cookie op je PC geplaatst, waarmee bij een storing je tegoeden worden hersteld vanaf de spelserver. Bij meer dan 1 geopend spelpaneel wordt de cookie van het eerste spelpaneel door het volgende overschreven. Bovendien bestaat de kans dat de tegoed-weergave in het spel onjuist wordt weergegeven wanneer je tegoeden van het ene spelpaneel overneemt in het andere.

Wanneer ik bel dan krijg ik wel te horen wat het kost, maar dan krijg ik in gesprek.

Op drukke momenten kan het zijn dat al onze lijnen gelijktijdig in gesprek zijn. Het speeltarief wordt bij 'in gesprek' niet in rekening gebracht omdat de verbinding minder dan 10 seconden in stand wordt gehouden. KPN-Telecom stelt deze 10 seconden als minimum tijd voor een gesprekstarief per gesprek.

Waarom willen jullie dat ik mijn nummerherkenning aanzet?

Het inschakelen van numemrherkenning is nooit verplicht maar heeft diverse voordelen. Credits worden na een storing automatisch gekoppeld aan je telefoonnummer en ook kun je zelf je credits bewaren bij je telefoonnummer. Wij bellen NOOIT naar de bij ons bekende nummers en ook verstrekken we deze niet aan derden.

Waarom moet ik bij een gewonnen prijs mijn naam en woonplaats vermelden?

Bij het overboeken van bedragen is altijd een minimum hoeveelheid gegevens vereist. Naast het rekeningnummer zijn je achternaam en woonplaats nodig die behoren bij je rekeningnummer. Het E-mail adres vragen we om je te kunnen bereiken ingeval je rekeningnummer bijvoorbeeld onjuist is ingevuld en om je periodiek op de hoogte houden van updates en akties (hooguit 1x per maand).

Kan ik ook spelen wanneer ik in Belgie woon?

Op dit moment is het (nog) niet mogelijk om vanuit Belgie te bellen.

Wanneer het spel niet start, krijg ik dan mijn kosten vergoed?

In principe kan er niets fout gaan en krijg je hoe dan ook je credits. Wanneer je echter met een anoniem nummer belt en bijvoorbeeld een foute code verzend, dan hebben wij geen enkele mogelijkheid om een klacht te controleren. Bel je met een herkenbaar telefoonnummer dan worden credits die niet in het spel terecht komen automatisch bewaard op onze servers. Mocht er desondanks iets foutgaan, meld het ons dan via het feedback formulier. Klachten worden door ons uiterst serieus behandeld.

Mijn spel is afgebroken, ben ik mijn credits nu kwijt?

Door het spelpaneel wordt op je PC een zgn. cookie geplaatst. Bij het opnieuw opstarten van het spelpaneel wordt deze cookie gelezen en wordt aan de hand van die informatie gekeken op onze spelserver of er nog een tegoed staat. Is dit het geval dan krijg je hiervan een melding in beeld en kun je het spel hervatten. De cookie heeft in principe een geldigheidsduur van 2 uur. Na verloop van die tijd worden de credits, indien je belt met een telefoonnummer waarvan de nummerherkenning aan staat, automatisch aan je telefoonnummer gekoppeld. Een volgende keer dat je belt krijg je dan je tegoed extra toegevoegd op je tegoedmeters. Heb je nummerherkenning uitstaan dan blijft de cookie onbeperkt geldig, maar hersteld het spel niet met een tegoed dat er volgens jou nog is, dan is een mailtje naar admin@eurocazino.com toereikend. Vermeld datum, tijd, kortom zoveel mogelijk relevante gegevens en wij zoeken het voor je uit.

Zijn er beperkingen m.b.t. het spelen van de games?

In principe kun je zo vaak spelen als je wilt, maar wij houden het spelgedrag van onze spelers wel in de gaten. Wanneer wij buitensporig speelgedrag zien dan waarschuwen wij de speler in kwestie. Wanneer wij echter het ernstige vermoeden hebben dat onze spelen worden gebruikt voor misbruik van beltegoeden, het duperen van belproviders, het ongeoorloofd bellen op kosten van derden, het witwassen van zwart geld of gedragingen anderszins waarvan rederlijkerwijs kan worden verondersteld dat zij niet kunnen worden gerekend tot normaal speelgedrag, dan behouden wij ons het recht voor de uitbetaling van eventuele prijzen op te schorten en spelers eventueel van deelname uit te sluiten.

Nadat ik heb gebeld (her)start het spel niet, wat nu?

Om uiteenlopende redenen kan het een enkele keer gebeuren dat aan een nieuw of eerder gestart spel geen tegoed wordt toegevoegd nadat er wordt gebeld. Meerdere keren bellen is dan niet de oplossing en wordt afgeraden. Het advies is om ons vanuit het spelpaneel waar dit gebeurt een 'feedback' te sturen. Wij zorgen dan dat de credits zo snel mogelijk maar uiterlijk na 24 uur weer aan je telefoonnummer worden gekoppeld. Herstart het spelpaneel en start het spel opnieuw door te bellen. Wanneer de credits niet direct alsnog komen, dan krijg je ze gegarandeerd een van de volgende keren toegevoegd. Credits gaan bij Eurocazino NOOIT zondermeer verloren.


Dochterpagina's:
Flippy | Flippy Casino | Flippy Muziek/Top40 | Gratis Spullen | Gratis Geld | Online Spelletjes | Contact | Flippy op uw site